Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Facebook - Lájkolj minket!

Bélsár

Gyomorforgató, bélsár fröcskölő, szókimondó!Megtekintése semmilyen korosztálynak sem ajánlott!

Friss topikok

SZPONZOR

TESZTPAD.HU

Fluor Tomi Szécsi Páltól lopta a Mizu-t?!

2011.05.31. 14:30 Bélsár

Senkinek sem kell bemutatni a Mizu-t.. és Fluor Tomit, nos a napokban többen megvádolták hogy külföldi számról koppintotta a dal szövegét.. pedig nem is kell olyan messzire mennünk.. elég ha csak egy picit a múltba nézünk. Szécsi Pál dala kísértetiesen hasonlít a Mizu-ra:

Miújság? (Szécsi Pál)

Csak akkor járok presszóba, ha úgy alakul,
és elég gyakran úgy alakul.
Bent megtalál kegyed a bárpultnál.
Mert nekem tetszetős ez a szituáció,
a sok ostobácska történet kiskegyedről.
Tegyünk most olyat,
melyre pironkodva gondolunk holnap!

Hölgyem, jó napot kívánok önnek,
illeszkedjünk, mint két fa építőkocka!
Figyeljen rám, kérem, elmondom az álláspontom.
Ön hölgy, én meg úr.
Na, miújság? Mi újság? Mi újság?

Mizu (Fluor)

Zúzunk az éjszakában
én meg pár haver
na mondd csak, mi a pálya
ha hívnak, menni kell
régóta nincs kiút
csak lányok és fiúk
nekem bejön ez a szitu
nekem bejön ez a szitu.

Csak akkor bulizom, ha úgy van
és általában úgy van,
lenn megtalálsz a klubban
mert nekem bejön ez a szitu
a sok buta sztori rólad
csináljunk most olyat,
amit megbánunk majd holnap

Kicsilány, ou, szia, helló!
álljunk össze, mint két kicsi lego
na figyu már, mondom mi a szitu
te lány, én meg fiú
na mizu, mizu, mizu?

Persze ez csak fake. :-) Hartay Csaba találta ki, és tette közzé a blogjában.. ma meg már tele van vele a net.:-) Csaba blogja itt érhető el: http://hartay.blog.beol.hu/2011/05/26/fluor-tomi-lebukott/

Szólj hozzá!

Címkék: beteg humor funny szécsi pál bélsár mizu fluor tomi bélsár blog

A bejegyzés trackback címe:

https://belsar.blog.hu/api/trackback/id/tr492944624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása